P-Control garanterer, at alle vores medarbejdere modtager grundig instruktion og oplæring i god kundeservice og grundig sidemandsoplæring, inden de er på egen hånd på kundernes parkeringsarealer. Samtidig er der også fokus på oplæring i kommunikation og konflikthåndtering.
Det er et ansættelseskrav, at medarbejdere hos P-Control kan tale og skrive dansk og engelsk både for medarbejdere med kundeserviceansvar og hos parkeringsvagterne.
Alle, der beskæftiger sig med kundeservice og behandling af indsigelser, er oplærte i Aftaleloven, privatretlige regler, god skik og etik inden for parkeringsservice samt grundigt instrueret i pladserne gennem billeddokumentation af pladser, skilte samt aftalevilkår.
P-Control har ikke provisionslønnede medarbejdere.
P-Control er en helt igennem danskejet parkeringsselskab, der drives ud fra traditionelle danske værdier og forretningsmoral. Vi tager hånd om dit parkeringsareal, og vi lægger vægt på, at alle, der færdes på arealet, får en ordentlig behandling.
Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder en endnu bedre service og flere muligheder.
Gå til Q-Park’s hjemmeside her
Hvis du ønsker at indgive en indsigelse på en kontrolafgift udstedt før 1. december 2022, så fortsæt her.
This will close in 0 seconds