Personale

Kundeservice i fokus

Grundig oplæring i kommunikation og konflikthåndtering

P-Control garanterer, at alle vores medarbejdere modtager grundig instruktion og oplæring i god kundeservice og grundig sidemandsoplæring, inden de er på egen hånd på kundernes parkeringsarealer. Samtidig er der også fokus på oplæring i kommunikation og konflikthåndtering.

Det er et ansættelseskrav, at medarbejdere hos P-Control kan tale og skrive dansk og engelsk både for medarbejdere med kundeserviceansvar og hos parkeringsvagterne.

P-Controls medarbejdere er ikke provisionslønnede

Alle, der beskæftiger sig med kundeservice og behandling af indsigelser, er oplærte i Aftaleloven, privatretlige regler, god skik og etik inden for parkering samt grundigt instrueret i pladserne gennem billeddokumentation af pladser, skilte samt aftalevilkår.

P-Control har ikke provisionslønnede medarbejdere.

P-Control logo parkeringskontrol

P-Control er en helt igennem danskejet parkeringsvirksomhed, der drives ud fra traditionelle danske værdier og forretningsmoral. Vi tager hånd om dit parkeringsareal, og vi lægger vægt på, at alle, der færdes på arealet, får en ordentlig behandling.

Kontakt